مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 05:452023-12-07اقتصادي

پول داریم - نداریم! / «آمریکازدایی» یک دکترین ایرانی/لطفا کمی هوای سالم 


دستگیری تتلو خواننده جنجالی، چشم «کنج زندان» به همه ارزخواران، کاهش 89 درصدی ایدز در زندان ها، سر بی کلاه مردم از واردات خودرو، اتاق شیشه ای شهرداری تر ک خورده؟، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک روزنامه های امروز پنجشنبه 16 آذرماه در حالی چاپ و منتشر شد که پرتاب موفق جدیدترین کپسول زیستی ایران با پرتابگر سلمان، دستگیری تتلو خواننده جنجالی، بازتاب حضور مسئولین در دانشگاه ها به مناسبت روز دانشجو و ادامه آلودگی هوا در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم:  پول داریم - نداریم! سید مصطفی هاشمی طبا در سرمقاله امروز شرق با عنوان پول داریم - نداریم! نوشت: ریاست محترم سازمان محیط زیست گفته اند از آلودگی هوا خسته شده ام و علت تداوم آلودگی هوا تخصیص نیافتن اعتبارات مربوط به رفع آلودگی هوا است.

اینکه تخصیص این اعتبارات با وجود چند میلیون خودروی بدسوز بنزینی و گازوییلی و مشعل های تهویه مطبوع و بخاری های گرما زا و دیگر عوامل آلوده کننده چقدر می توانست به پاکی هوای تهران یا شهر های دیگر کمک کند، مجهول است؛ اما اینکه نتوانسته ایم اعتبارات لازم را تخصیص دهیم، امری کاملا معلوم است و اگر حاکی از بی تفاوتی مسئولان درباره بهداشت مردم نباشد، حتما به ناتوانی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول داریم - نداریم! / «آمریکازدایی» یک دکترین ایرانی/لطفا کمی هوای سالم 

پول داریم - نداریم! / «آمریکازدایی» یک دکترین ایرانی/لطفا کمی هوای سالم